کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317901 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دلیل جالب سامسونگ برای عدم پرداخت به مایکروسافت!

شکایت مایکروسافت از سامسونگ که امسال به خاطر ادعای مایکروسافت مبنی بر عدم پرداخت حق استفاده از ایده به مایکروسافت در دستگاه های اندرویدی مطرح شد، حالا ادامه‌اش به شکایت سامسونگ از مایکروسافت رسیده است که ادعا می‌کند که قرارداد بین این دو شرکت که در سال 2011 نوشته شده بود با تملک شرکت نوکیا توسط مایکروسافت فسخ شده است.


Samsung_Microsoft

سامسونگ پیش از اینکه مایکروسافت شکایت خود را علنی کند، شکایاتی از این قبیل علیه مایکروسافت به جریان انداخته بود اما در حال حاضر چون مایکروسافت جدیدا به یک رقیب در سخت‌افزار نیز تبدیل شده است موضع خود را در شکایات قوی‌تر و جدی‌تر کرده است.

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ قرارداد سال 2011 بین این دو شرکت از این قرار بود که سامسونگ اطلاعات و دستاوردهای مهم خود در زمینه توسعه دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز فونش را با مایکروسافت به اشتراک بگذارد تا در نتیجه مجبور به پرداخت حق امتیاز کمتری برای فروش دستگاه‌های اندرویدی خود در بازار به این شرکت باشد.

به طور خلاصه یعنی هرچقدر سامسونگ دستگاه‌های ویندوز فون بیشتری بفروشد، مجبور به پرداخت حق امتیاز کمتری به مایکروسافت است. هرچند این موضوع تمام مشکل را حل نکرد و سامسونگ که بیش از 300 میلیون گوشی هوشمند به فروش رسانده تاکنون بیش از 1 میلیار دلار حق امتیاز به مایکروسافت پرداخت کرده است.

اما سامسونگ حالا ادعا می‌کند که از آنجایی که مایکروسافت حالا رسما صاحب نوکیا است، اشتراک اطلاعات حساس بر خلاف قوانین اتحادیه‌های آمریکاست و در جواب مایکروسافت هم اعلام کرده که با اطمینان در طرف قدرتمند قرار دارد و به موفقیت در این پرونده خواهند رسید.

مایکروسافت در حال حاضر به دنبال 6.9 میلیون دلار غرامت تاخیر در پرداخت 1 میلیارد دلار خود هست. احتمالا به زودی بیشتر از رویارویی این دو شرکت در دادگاه خواهیم شنید. نظر شما چیست؟ به نظر شما کدام شرکت به پیروزیی در دادگاه خواهند رسید

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23450 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/08/11 تعداد مشاهده: 1420
سافت گذر
نظرات بینندگان

م.شریفی 1393/08/11 15:33
به نظر من نقشه خود مایکروسافت بود که به نوعی به سامسونگ ضرر برساند و بازار کل دنیا را تصاحب کند.
حالا اگر موفق بشود (که قریب به یقین خواهد شد ) سامسونگ را در آستانه ورشکستگی نیز قرار خواهد داد .
چون مایکروسات در حال خرید سهام بیشتر شرکتهای معتبر دنیاست و از چند جهت فشار خواهد آورد .
و چون سامسونگ این خطر را احساس کرده است ، نمی خواهد به این سادگی تسلیم شود و در حال دست و پا زدن است . گاهی شکایت می کند ، گاهی برای پاچه خواری صهیونیست کلیپ بر علیه ایران می سازد و ...
اما مشخص است که بدجوری در مخمصه افتاده است و تازمانی که بخواهد با رویارویی با این غول بی شاخ و دم بپردازد شکستش حتمی است .
نباید رودررو بایستد - باید به آرامی و از گوشه و کنار به مایکروسافت ضربه بزند و خودش را باور کند و از پاچه خواری دیگران نیز اجتناب کند .
باید ببینیم که سامسونگ چقدر فشار را تحمل خواهد نمود.
درآخر نیز بگم که همین اتفاق برای شرکتهای نوظهور ما خواهد افتاد .... باید از آنها حمایت کنیم .
مهمان 1393/08/11 12:59
حتما مایکروسافت پیروز خواهد شد چون هیچ کس حتی قاضی دادگاه هم دل خوشی از رفتارهای ناجوانمردانه سامسونگ در بازار گوشی ندارد و از طرفی مایکرو سافت قدرت بیشتری برای گرفتن رای به نفع خود را دارد